Heeft u een vraag of klacht?
- Geplaatst op:
- 18-06-2018
- Thema’s:
- Vraaggestuurd Wij staan voor goed beheer
Heb je een vraag of klacht? Neem vooral direct contact met ons op!
Dat kan op verschillende manieren:
- Via info@waterwegwonen.nl;
- Via Mijn.Waterwegwonen.nl;
- Telefonisch op werkdagen tussen 9.00 en 16.30 uur;
- Via onze Facebookpagina, bijvoorbeeld via een privébericht.
Alleen dan kunnen wij je vraag en/of klacht beantwoorden.
Het komt voor dat mensen op ’een ‘besloten Facebookpagina’ (dit is een pagina waarvan je eerst lid moet worden) of op hun eigen Facebookpagina, vragen stellen aan of klachten hebben over Waterweg Wonen.
Hoe graag wij hier ook op willen reageren, wij kunnen dit niet. Waterweg Wonen heeft namelijk een bedrijfsaccount op Facebook. Hiermee kunnen wij alleen reageren op berichten op onze eigen Facebookpagina.
Dus, heeft u een vraag of klacht over Waterweg Wonen?
Neem dan direct contact met ons op!