Waterweg Wonen thuis in Vlaardingen

Jaarverslag 2014 nu online!

icoon_Rendement
Geplaatst op:
29-06-2015
Thema’s:
Wij staan voor rendement
Jaarverslag_2014_WaterwegWonen

Waterweg Wonen bleef 'dicht bij huis' in 2014

Wat deed Waterweg Wonen in 2014 voor haar huurders? En voor Vlaardingen? Hoe staan wij er als corporatie financieel voor? En wat deden we zoal aan duurzaamheid? Dát en meer is te lezen in ons Jaarverslag 2014 met de titel ‘Dicht bij huis’. Vanaf vandaag staat ons Jaarverslag 2014 online! Dus wilt u samen met ons terugblikken op 2014? Lees ons jaarverslag dan hier! Huurt u een woning van Waterweg Wonen? Dan valt ons Jaaroverzicht 2014 binnenkort bij u in de brievenbus, tegelijk met de nieuwste Watermerk.

Dicht bij huis
Waterweg Wonen bleef in 2014 – net als in voorgaande jaren – dicht bij huis. De harde kern van ons werk is en blijft het zorgen voor voldoende betaalbare woningen van goede kwaliteit in een prettige woon- en leefomgeving. Dat doen wij elke dag weer op bevlogen wijze, speciaal voor die mensen met een lager inkomen, die niet zelf in hun woonbehoefte kunnen voorzien.
Maar ook fysiek bleven we dicht bij huis. In Vlaardingen. In deze stad voelen wij ons thuis, zijn wij stevig geworteld en doen wij samen met anderen ons werk voor de Vlaardingse gemeenschap. ‘Dicht bij huis’ is om die reden de rode draad die door ons jaarverslag loopt.
Alle partners, belanghouders, relaties en actieve huurders, bedankt!
Waterweg Wonen zet zich samen met anderen in om ervoor te zorgen dat haar klanten prettig wonen in een stad die floreert. Wij kunnen dat namelijk niet alleen. Via deze weg bedankt Waterweg Wonen dan ook al haar partners, belanghouders en relaties voor de fijne samenwerking in het afgelopen jaar. Een bijzonder woord van dank spreken wij uit in de richting van onze actieve huurders, die via de Huurdersraad, bewonerscommissies of op andere wijze een actieve bijdrage leverden aan Waterweg Wonen, aan Vlaardingen en/of aan prettige wijken, buurten en straten.

Stel uw persoonlijke editie samen
Indien u dit wenst, kunt u op www.waterwegwonen.nl/jaarverslag2014 uw persoonlijke editie van ons jaarverslag samenstellen door alleen die onderwerpen te selecteren waarin u geïnteresseerd bent. Dit doet u met het plusteken die onderaan elk artikel staat. Uw persoonlijke Waterweg Wonen-jaarverslag kunt u vervolgens downloaden of printen.
Speciaal voor onze belanghouders en partners hebben wij al een jaarverslag-op-maat samengesteld. Deze zijn op de website in te zien en kunt u daar downloaden.