Skip to content

Reparatie melden

Wilt u een reparatieverzoek melden?

Nu melden

Om het huisbezoek snel en prettig te laten verlopen, vragen wij u om het volgende:

  • Zorg dat er geen spullen staan in het werkgebied, zoals bij de gootsteen of in de meterkast.

  • Houd kinderen en huisdieren uit de buurt van de werkzaamheden.

  • Zorg dat u zelf aanwezig bent in de woning tijdens het bezoek.

  • Berg waardevolle spullen goed op om misverstanden te voorkomen.

  • Rook niet tijdens het huisbezoek.

  • Moeten wij boren of zagen? Dek dan uw spullen en tapijt af met een zeiltje of laken, zodat ze niet vies worden.

Veiligheid van onze medewerkers

Onze medewerkers dragen veiligheidskleding. Zij mogen hun veiligheidsschoenen niet uittrekken.
Ook dragen zij geen plastic overschoenen, omdat deze glad kunnen zijn en gevaarlijk bij het lopen.

Dank u wel voor uw medewerking. Zo zorgen we samen voor een veilig en prettig huisbezoek.

Serviceabonnement

Een extra service van Waterweg Wonen is het ‘serviceabonnement’. U kunt 'klein onderhoud' voor € 3,60 per maand afkopen via het serviceabonnement. U kunt hier meer informatie vinden.

Wie is er verantwoordelijk voor de reparatie?

De brochure Onderhouds ABC geeft een volledig overzicht van wie er verantwoordelijk is voor de kosten van de reparatiewerkzaamheden. Een groot deel van de kosten is voor rekening van Waterweg Wonen, maar een aantal reparaties is voor rekening voor u als huurder. Deze afspraken zijn onderdeel van uw huurvoorwaarden.

Zelf klussen?

Wilt u zelf klussen in uw woning, bekijk dan hier de verschillende mogelijkheden.