Skip to content

Reparatieverzoek

Gaat er iets kapot in of aan jouw woning? Dan kun je hier meteen online een verzoek voor reparatie indienen. Wij voeren reparaties zo spoedig mogelijk na je melding uit. Wij doen veel reparaties zelf, en soms sturen we een specialist van een onderhoudsbedrijf naar je toe.

Spoedreparatie?
Bel ons! Bij inbraakgevaar, ernstige lekkage of gevaar voor de bewoner(s), bel direct 010 248 88 88. Wij zijn 24 uur per dag telefonisch bereikbaar, ook in het weekend.

Reparatie melden

Wil je een reparatieverzoek melden?

Nu melden

Voor een snel en prettig huisbezoek, vragen wij het volgende:

  • Zorg dat er geen spullen in het werkgebied (zoals de gootsteen of meterkast) staan;

  • Houd kinderen en huisdieren uit de buurt van de werkzaamheden;

  • Zorg dat je zelf altijd in de woning aanwezig bent;

  • Berg waardevolle spullen op om misverstanden te voorkomen;

  • Rook niet tijdens het bezoek;

  • Moeten we boren of zagen? Dek dan jouw spullen en jouw tapijt af met een zeiltje of een laken. Dan worden jouw spullen niet vies.

Onze medewerkers dragen veiligheidskleding. Zij mogen hun veiligheidsschoenen niet uittrekken. Ze dragen geen plastic overschoenen omdat ze daarmee kunnen uitglijden.
Bedankt voor je begrip.

Serviceabonnement
Een extra service van Waterweg Wonen is het ‘serviceabonnement’. Je kunt 'klein onderhoud' voor € 3,60 per maand afkopen via het serviceabonnement. Je kunt hier meer informatie vinden.

Wie is er verantwoordelijk voor de reparatie?
De brochure Onderhouds ABC geeft een volledig overzicht van wie er verantwoordelijk is voor de kosten van de reparatiewerkzaamheden. Een groot deel van de kosten is voor rekening van Waterweg Wonen, maar een aantal reparaties is voor rekening voor jou als huurder. Deze afspraken zijn onderdeel van jouw huurvoorwaarden.

Zelf klussen?
Wil je zelf klussen in jouw woning, bekijk dan hier de verschillende mogelijkheden.