Waterweg Wonen thuis in Vlaardingen
Waterweg Wonen thuis in Vlaardingen

Post

Wil je onze post per e-mail ontvangen?

Vul dan hier de PTX-code in die op brief staat:

 

Nadat je de code hebt ingevuld, zie je een aantal mogelijkheden. Zo kun je:

  • Via ‘Voorkeuren wijzigen’ je e-mailadres invoeren of wijzigen, zodat wij je via dit mailadres digitaal kunnen informeren;
  • Jouw post digitaal bekijken en opslaan;
  • Indien het post is met een betaalverplichting kun je direct betalen via iDEAL.
  • Direct doorgaan naar mijn.waterwegwonen.nl.

Ontvang je de informatie liever in de brievenbus?
Dat kan natuurlijk ook. Je hoeft dan niets te doen. De keuze is aan jou.

Post ontvangen van Waterweg Wonen
Wij willen je graag zo goed mogelijk informeren. Daarom ontvang je geregeld post van ons in de brievenbus. De post doet er 1 of 2 werkdagen over. Maar wij kunnen je veel sneller bereiken als wij onze informatie via de e-mail sturen. Nog beter voor het milieu ook!

Hoe herken je een mail of brief van Waterweg Wonen?
Wij werken samen met Postex. Postex is een dienstverlener die zorgt voor het afdrukken, inpakken en verzenden van post. Een brief per post of per e-mail ziet er dan anders uit dan je van ons gewend bent.

E-mail
De mail die je ontvangt van Waterweg Wonen heeft altijd 'Een nieuw bericht van Waterweg Wonen' als onderwerp. De mail wordt altijd verstuurd vanuit het e-mailadres info@waterwegwonen.nl. 

Brief
De brief zit in een andere envelop. Bij de brief zit een voorblad waarop staat hoe je met een handige code kunt kiezen voor post op papier of digitaal. Hiermee kun je de informatie ook digitaal lezen en opslaan. 

Hoe kan ik mijn voorkeur wijzigen?
Je kunt op drie manieren je voorkeur wijzigen:

  • Als je post ontvangt van Waterweg Wonen dan zit er een aparte pagina bij de brief. Scan de QR-code die daar op staat met je telefoon. Óf ga naar www.waterwegwonen.nl/post en vul de PTX-code in. Via ‘Voorkeuren wijzigen’ kun je wijzigingen doorgeven.
  • Bij digitale post klik je op de knop in jouw mail. Hierna kun je je voorkeur wijzigen.
  • Dit kun je hier wijzigen: Geef hier uw voorkeur door.

Kan ik mijn (digitale) post nog terugvinden als ik het origineel niet meer heb?
De post die je hebt ontvangen kun je terugvinden in het huurdersportaal mijn.waterwegwonen.nl. Via de knop ‘mijn.waterwegwonen.nl’ kun je inloggen op het huurdersportaal.

Krijg ik al mijn post digitaal als ik aangeef dat ik al mijn post digitaal wil ontvangen?
De meeste brieven zul je dan inderdaad per mail ontvangen. Het is nog wel mogelijk dat je een brief op papier ontvangt bijvoorbeeld omdat het verwerken van de wijziging van jouw voorkeur enkele dagen kan duren. Brieven waar een antwoordenvelop meegezonden wordt en aangetekende post kunnen wij helaas niet digitaal versturen.
Ook ons bewonersblad Watermerk blijf je ieder kwartaal gewoon in jouw brievenbus ontvangen.

Wil je meer weten over Postex?
Kijk dan op hun website. Let op: Postex vraagt nooit naar inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze nooit aan anderen.

Stel je vragen gerust
Heb je nog vragen of twijfel je aan de echtheid van poststukken? Neem dan contact op met ons op. Je kunt een e-mail sturen naar info@waterwegwonen.nl. Bellen kan van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.30 uur. Je bereikt ons op (010) 248 88 88.

 

PostExfotoDEF