DEZE SITE MAAKT GEBRUIK VAN COOKIES

Door de cookiewetgeving, zijn wij u verplicht te informeren over het gebruik van cookies van Google Analytics en AddThis op deze website en u dient aan te geven of u onze cookies accepteert. Voor meer informatie kunt u onze privacystatement raadplegen.

Waterweg Wonen thuis in Vlaardingen
Waterweg Wonen thuis in Vlaardingen

Wij zoeken twee medewerkers Woonpunt

Geplaatst op:
01-11-2019
Wp

Wij zoeken

2 medewerkers Woonpunt

voor 32 uur per week

Als medewerker Woonpunt ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle klanten en relaties.

Wat is het Woonpunt?
Het Woonpunt is het visitekaartje én eerste aanspreekpunt voor onze bewoners. Bij een lekkere kop koffie starten we gezamenlijk de dag. En gaan daarna met frisse energie aan de slag om telefoontjes te beantwoorden, de receptie te bemensen en administratieve taken te vervullen.

Wie ben je?
Je bent een kei in de omgang met mensen. Dankzij jouw proactieve en klantgerichte houding lopen de contacten met de (potentiële) klanten vlekkeloos. Voor kwetsbare klanten zet je graag een stapje extra. Je bent stressbestendig en je kunt probleemloos schakelen tussen de diverse taken. Als vanzelfsprekend ga je discreet met persoonlijke gegevens om.

Wat ga je doen?
Als medewerker Woonpunt krijg jij via meerdere kanalen de meest uiteenlopende vragen. Is de cv-ketel kapot? Heeft de huurder geen toegang tot zijn eigen huis omdat het slot niet werkt? Is er deze maand geen geld om de huur te betalen of geven de buren wel heel vaak een feestje? Geen enkel probleem is voor jou te groot en jij ziet het als een uitdaging om iedere vraag op een passende manier te beantwoorden. Soms heb je daarbij hulp van je collega’s nodig. Daarnaast handel je mails en brieven af en reageer je op Facebook. Daardoor blijft de functie afwisselend en uitdagend!

Wat vragen we van jou?
• Je denkt actief mee over het verbeteren van de dienstverlening: we gaan voor een dikke 8!;
• Je voelt je verantwoordelijk voor de resultaten van het team;
• Je stuurt klantverwachtingen en denkt mee met de klant;
• Je bent proactief en flexibel en voelt je thuis in een lerende organisatie;
• Je schakelt vlot tussen de verschillende softwaresystemen;
• Je vindt het leuk om je continu te ontwikkelen;
• Je hebt een mbo+ werk- en denkniveau.

Wat bieden wij jou?
• Het salaris voor deze zelfstandige en afwisselende functie heeft een startniveau van € 2.434,00 en een eindniveau van € 3.117,00 bruto per maand (schaal F) op basis van een fulltime dienstverband (afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring);
• Een arbeidsovereenkomst voor de periode van één jaar;
• Een mooi pakket arbeidsvoorwaarden conform cao woondiensten, een uitstekend pensioen, collectieve (ziektekosten)verzekeringen bij diverse (zorg)verzekeraars;
• Volop opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Heb je belangstelling?
Stuur dan je motivatie met curriculum vitae vóór 22 november naar vacature@waterwegwonen.nl en overtuig ons van jouw capaciteiten!
Als je nog vragen hebt, stel die dan gerust aan Marina de Vries, teamleider Klantvraag, telefoonnummer (010) 248 88 20.

Het overleggen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een voorwaarde voor de aanstelling.

Graag geen acquisitie naar aanleiding van deze vacature.

OPMERKINGEN